تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سامسونگ مدل NU7300 | SAMSUNG 65NU7300

 

مشخصات تلویزیون سامسونگ مدل 65NU7300

 

تلویزیون منحنی 65 اینچ سامسونگ مدل 65NU7300 یکی از مناسب ترین و استانداردترین تلویزیون های موجود در بازار است که ویژگی های بسیار عالی و کاربردی دارد. کیفیت تصویر در آن 4K بوده و می تواند تصاویر را با رزولوشنی 4 برابر تصاویر فول اچ دی برای شما به نمایش بگذارد. از طرف دیگر موتور تصویر حرفه ای، HDR10+ به جای HDR معمولی و نرخ رفرش بالا کیفیت تصویر در این تلویزیون را به نهایت خود رسانده است.  زیبایی و ظرافت ظاهر از دیگر ویژگی های تلویزیون منحنی 65 اینچ سامسونگ مدل 65NU7300  که در نگاه اول توجه شما را جلب می کند. این تلویزیون از نوع منحنی بوده و با داشتن دو پایه ظریف در دو طرف آن و بدنه ای کاملا ظریف و یکنواخت ظاهری بسیار مدرن و زیبا به منزل و یا محیط کار شما می دهد. از دیگر ویژگی های این تلویزیون که می تواند شما را نسبت به آن راغب کند، سیستم عامل هوشمند آن است که وب گردی، رابطه متقابل بین تلویزیون و تلفن همراه، کنترل تلویزیون از راه دور، مشاهده برنامه های درحال پخش از صفحه موبایل و غیره را در اختیار شما قرار می دهد. سیستم صوتی تلویزیون منحنی 65 اینچ سامسونگ مدل 65NU7300 نیز بسیار پیشرفته و قوی بوده و با داشتن توان صوتی 20 وات به شما این امکان را می دهد در محیط های بزرگ نیز صدای آن را کاملا واضح بشنوید. علاوه بر کیفیت صوت ویژگی دالبی پلاس به صدای تلویزیون حالتی سه بعدی داده و شما را کاملا به شکل یکنواخت و صاف خواهید شنید. این تلویزیون 3 پورت HDMI، 2 پورت USB، پورت های کامپوننت، کامپوزیت، RF و LAN  داشته که می توانید به راحتی تمامی دستگاه های جانبی دیجیتال را به آن وصل کنید.

قیمت و  تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سامسونگ مدل NU7300 | SAMSUNG 65NU7300 در گاه اینترنتی دوزین کالا

ویژگی های تلویزیون منحنی 65 اینچ سامسونگ مدل 65NU7300

 

طراحی بسیار هوشمندانه

زاویه دید یکی از فاکتورهای مهم هنگام تلویزیون است. تلویزیون هایی با قاب تخت حداکثر دارای زاویه دید 178 درجه هستند و در زوایای خاصی مشاهده کامل آن امکان پذیر نیست. اما تلویزیون منحنی 65 اینچ سامسونگ مدل 65NU7300 با داشتن صفحه نمایش منحنی شکل، زاویه دید را تا بیشترین حد ممکن گسترش داده و باعث می شود هر کجای که بنشینید، تصاویر را کاملا واضح و خوب ببینید. این طراحی صفحه نمایش همچنین ظاهری بسیار شیک و متفاوت به تلویزیون داده و می تواند چیدمان کلاسیک یا مدرن منزل شما را زیباتر کند. یک جعبه جداگانه نیز در طراحی این تلویزیون استفاده شده است که می توانید تمامی کابل های متصل به تلویزیون را داخل آن قرار دهید.

 قیمت و  تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سامسونگ مدل NU7300 | SAMSUNG 65NU7300 در گاه اینترنتی دوزین کالا

کیفیت تصویر 4K

همانطور که در بالا اشاره شد کیفیت تصویر در تلویزیون منحنی 65 اینچ سامسونگ مدل 65NU7300، 4K یعنی 4 برابر بهتر از تلویزیون های فول اچ دی است. HDR10+  به جای HDR معمولی در این تلویزیون کیفیتی صد برابر طبیعی تر و زنده تر به تصاویر می دهد. موتور ارتقا دهنده تصاویر نیز باعث می شود تصاویری با کیفیت پایین نیز ارتقا پیدا کرده و بهتر دیده شوند. تمام تکنولوژی های کنترل کنتراست، شدت نور، تشخیص رنگ و غیره در تلویزیون منحنی 65 اینچ سامسونگ مدل 65NU7300 به کار رفته است تا شما تصاویری در نهایت زیبایی و وضوح بینید.

قیمت و  تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سامسونگ مدل NU7300 | SAMSUNG 65NU7300 در گاه اینترنتی دوزین کالا

سیستم عامل هوشمند

از دیگر ویژگی های تلویزیون منحنی 65 اینچ سامسونگ مدل 65NU7300 داشتن سیستم عامل هوشمند آن است که دقت و سرعت آن را تا حد بسیار زیادی بالا برده است. این تلویزیون با داشتن قابلیت تشخیص خودکار اتصالات می تواند به صورت خودکار و در چند ثانیه تمام دستگاه های متصل به خود را شناسایی کرده و محتویات آن ها را بخواند. کنترل از راه دور به وسیله تلفن همراه، اتصال به اینترنت، آپلود و دانلود فیلم و عکس، پخش برنامه های تلویزیون از گوشی و برعکس از دیگر امکاناتی است که تلویزیون منحنی 65 اینچ سامسونگ مدل 65NU7300 در اختیار شما قرار می دهد.

 قیمت و  تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سامسونگ مدل NU7300 | SAMSUNG 65NU7300 در گاه اینترنتی دوزین کالا

توان صوتی 20 وات

بدون شک تلویزیون منحنی 65 اینچ سامسونگ مدل 65NU7300  مورد استفاده در محیط های متوسط و بزرگ، نیاز به توان صوتی  قوی دارد که بتواند صدای برنامه ها را با وضوح و به طور شفاف در همه محیط پخش کند. این تلویزیون دارای دو اسپیکر بسیار قوی و توان صوتی 20 وات است که با داشتن ویژگی دالبی دیجیتال پلاس صدا را به صورت سه بعدی و در همه جهت ها در محیط پخش خواهند کرد. در واقع به راحتی از این تلویزیون در مهمانی ها برای پخش موسیقی با صدای بلند نیز می توان استفاده کرد.

قیمت و  تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سامسونگ مدل NU7300 | SAMSUNG 65NU7300 در گاه اینترنتی دوزین کالا

 

WWW.DOZINKALA.COM

گاه اینترنتی دوزین کالا


گاه اینترنتی دوزین کالا تلویزیون ,سامسونگ ,اینچ ,منحنی ,65nu7300 ,ویژگی ,اینچ سامسونگ ,تلویزیون منحنی ,کیفیت تصویر ,عامل هوشمند ,سیستم عامل ,فورکی اسمارت سامسونگ ,اینچ فور? منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تفریح فان | پرتال تفریحی و سرگرمی سختی گیر رزینی مجله شیرینی تا موزیک فیلم نماهنگ کردی گیــــلان تــایــپ